Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Karácsony vs. Angry Birds

2011.12.15. 14:34 zaphodbb

Sajnálom, tényleg, de nem tudok lekattanni az Angry Birds témáról, nem hagyják, mert ilyen gyöngyszemeket dobnak elém, mint Angry Birds ajándékok karácsonyra. Gondolom sokan vannak, akik ennyire nagy rajongók, hogy mi sem tenné őket boldogabbá, mint egy mikulás sapkás plüssmadár.

Álljon itt nekik egy válogatás, hogy még karácsonyig leadhassák a jézuskának a kívánságlistát. Van itt minden az iPad tartótól a párnán keresztül, a karácsonyi zokniig, csak győzzetek válogatni.

Forrás: HolyCool

5 komment · 1 trackback

Címkék: abszurdisztán hellókarácsony dekor csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr113457977

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Dajkabéka: Amikor a nyilvánvalóan lehetetlen véletlenül tényleg bekövetkezik 2011.12.15. 21:22:09

Az Elvarázsolt Kastély új, rendhagyó meserovatában olyan történeteket olvashatnak, amelyek annyira képtelenek, hogy azt gondolnánk róluk, csakis a képzelet szüleményei lehetnek. Pedig a helyzet az, hogy ezek a történetek valóban megtörténtek, ráadásul ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mammaroza · http://www.rozamami.blogspot.com/ 2011.12.15. 18:45:23

Télapóra angry birds fülhallgatót kaptam a férjemtől. Én is bele vagyok bolondulva. Az ebay-en már kinéztem fülbevalót magamnak. :P :D

Akvyr 2011.12.16. 00:53:02

Én komolyan igyekszem megérteni ezt az Angry Birds mániát, de nem sikerül. Maga a játék nem egy nagy szám, lenyom az ember tizenvalahány pályát különösebb kihívás nélkül, aztán kilép, mert nem tűnik úgy, hogy drasztikusan változna a koncepció, és már vagy 15 éve vannak ilyen játékok. Komolyan, én kipróbáltam a nagy hype miatt, és akkorát csalódtam mint az ólajtó. Esetleg a figurák miatt populáris? Színes, ostoba/vicces fejek... nyilván az afrikai bennszülötteket lenyűgözték volna a csillogó üvegcserepekkel kombinálva, de komolyan, 2011ben ez a siker kulcsa? Aranyosak, de otthonra nem kéne egyik sem... pont így vagyok a zsiráfokkal is.
Értem én, hogy valamiért kötelező rajongani, de ha annyi mindenért lehet, akkor miért pont ez?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.12.16. 09:49:24

Bocs, de ez így túl egyoldalú! Elkezdem fejleszteni az angry pigs androidos változatát! :) Pigs strikes back!

Monokli iskolába jár: www.youtube.com/watch?v=A85jUJqiJ1k
süti beállítások módosítása