Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Dekoratív konnektorok

2011.12.20. 08:35 felhasznalo

Szeretem, ha egy enteriőrben olyan kis meglepő részleteket látok, ami csak akkor szúr igazán szemet, ha az ember valóban odafigyel. Talán ezért is tetszettek meg Tembolat Gugkaev konnektorai azonnal, de nagyon gyorsan. Szerintem zseniális ötlet - csapkodom ám a homlokom ezerrel -, hogy az egyébként elengedhetetlen tárgy egy kis fantáziával teljesen új életre kelt, és nemhogy dugdosni kell - mert lássuk be, általában ezt tesszük a dugóaljzatokkal -, de kifejezetten dekoratív motívumává válhat a szobának.

És bár nyilván kisgyerekhez nem tenném be, mert színeivel és formáival kapásból arra csábítaná őket, hogy nyúlkáljanak bele mindenfélével, de egy kiskamasz vagy kamasz szobájába szívest-örömest felszerelném. És biztos vagyok benne, hogy nemcsak nekem tetszene, hanem a lázadó kölöknek is.

Forrás: Tembolat Gugkaev

3 komment

Címkék: design kiegészítő gyerek gyerekszoba dekor csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr983477404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.12.20. 16:07:35

Az a napocska pont megy a szobám falához. Egy-kettőt csak úgy is felszerelnék a falra:D

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.12.21. 12:40:28

@groni: A gyereknélk a halálfejes lenne a tuti befutó, én a túlcizellált címerest szeretném. Az annyira csúnya, hogy az már szép.:D

2011.12.21. 13:28:40

bár egy kalózos-indentitású kissrácnál még a lábszárcsontos is király lenne. és lehetne festeni hozzá a falra vitorlást kalózzászlóval, vagy falvédő... beindult a fantáziám:D (én kislányként voltam kalóz-mániás:D...)
süti beállítások módosítása