Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Holdfázisok a falon

2012.01.17. 18:33 felhasznalo

Húúúú - kiáltottam fel, mikor először megláttam a Bartsch Paris faldekorját, amin a különböző holdfázisok jelentik a dekorelemet. Puha fekete és aranyos-bronzos ragyogás, csodás! Őszintén hittem első látásra, hogy ez bizony tapéta, és most azonnal rendelnem kell belőle vagy ezer tekerccsel, még ha végletesen el is adósodom miatta, mindegy már nekünk, akkor is holdfázisokkal a falakon akarom látni a lakást a gyerekszobát!

Aztán koppant nagyot az állam, mikor kiderült, hogy frászt tapéta, festék! Úristen, gondoltam, hogy lehet ilyet, de tényleg, hogy? Hát kinek van ehhez türelme, tehetsége, ügyessége, sablonja? Az jöjjön máris hozzánk, és bánom is én, hogy telihold idején nem alszom, de fesse fel a lakás a gyerekszoba falaira, de tüstént!

És aztán még megnéztem a többi referencia anyagát is a cégnek és azóta színes tintákkal festékekkel álmodom. Isten bizony, egyszer megtanulok így festeni, és én leszek a legmenőbb szobafestő itthon!

Forrás: Bartsch Paris

2 komment

Címkék: design fal tapéta gyerekszoba dekor csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr783541008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.01.17. 20:40:12

Milyen kár, hogy nemrég festettük a szobánkat... Na, majd a következő alkalommal :). És majd gyártok sablonokat neked is :D.
süti beállítások módosítása