Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Szerencsés házasítás

2013.04.18. 09:32 felhasznalo

Hogy a Converse cipők kultikus darabok, az nem vitás, szinte mindenkinek ott landolnak egyszer az életében, klasszikus feketében vagy fehérben, esetleg mintásan. Vannak olyanok, akik kifejezetten utaznak arra, hogy minél több és minél különlegesebb Converse-re tegyenek szert - itt a Gyerekszoba berkein belül is például zafi és szuperapu nagy rajongók.

Én viszont a Marimekko mintákért vagyok végtelenül oda, képes voltam még az erkélyen lévő asztalra is Marimekko mintás viaszkosvászon terítőt venni. Egyszerűen mindig felderítenek ezek a színes, kicsit elnagyolt vagy nagyon is geometrikus ritmikussággal rendelkező minták. Nos, mostantól viszont Converse cipőt is akarok: ugyanis a Marimekko készített egy limitált szériát belőlük, a 2013. tavaszi kollekcióként. Jó, persze, hogy nem én viselném, hanem a gyerek, aki kiskamaszként már igencsak érzékeny arra, mit vesz fel - a lényeg alapvetően egyébként csak annyi, hogy az adott darab legyen az enyém, főleg most, hogy a lábunk is pont egy méret.

Kicsit ugyan csajos a vonal - és engem erősen emlékeztet a másik nagy kedvencem, Agatha Ruiz de la Prada cipőire -, de sebaj. Azért akadnak pasisabb darabok is.

marimekkoconverse1.jpg

marimekkoconverse2.jpg

marimekkoconverse3.jpg

marimekkoconverse4.jpg

marimekkoconverse5.jpg

Forrás: Marimekko

2 komment

Címkék: design gyerek cipő csecsebecse gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr855228052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.04.19. 09:59:13

Nekem is van, kábé kötelező, hogy legyen egy klasszik Converse-e az embernek, de nagyon kényelmetlen egy cipő, ócska a talpa, nulla ergonómia, alkalmatlan hosszabb sétára, sportra pláne, a bokát nem tartja, az oldalsó gumiperem pedig szükségszerűen elválik a hajtásnál. Összességében drága és szar, a minták nem sokat dobnak rajta, szóval nekem felejtős.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.19. 12:06:53

@shitgun: őőőő, nem ez nem igaz.

Én városokat jártam be vele, ha nem országokat.

Sportolni persze nem jó, de strapabíró az biztos.
süti beállítások módosítása