Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Menő magyar zsákok a hulladéktermelés ellen!

2016.08.30. 10:33 Bohusek

Egy budapesti kismama megelégelte a csomagolásokból származó felesleges környezetterhelést. Elővette a varrógépét és a tettek mezejére lépett. Figyelem, addiktív tartalom következik!

sb5.jpg

Én a magam részéről eddig úgy kerültem ki a bolti nylonok nyomasztó használatát, hogy egyszerűen a kosárba halmoztam a zöldséget, gyümölcsöt, amit ugye már a pénztárnál mérnek le. Aztán az egészet egy - Pataky Klári Társulat -  vászonzsákba, vagy ha nem felejtettem el, akkor a pénztárcámba betűrt, 100x használt műanyag zacskóba halmoztam. 

A The Sorting Bags névre keresztelt, magyar tulajdonú termék ennél előrehaladottabb személettel operál: az egyszemélyes cégvezetés madzaggal zárható vászon zsákokat varr, majd ezeket  iszonyat helyes pecsétekkel látja el. 

sb.jpg

"Egy szép tavaszi napon álltam az aldiban a pénztárnál a heti bevásárlást intézve, és a bambulásból feleszmélve megszámoltam, hogy 11 db egyszer használatos műanyag zacskót használtam a zöldségekhez, gyümölcsökhöz és a pékáruhoz. Ezek rögtön a szelektív kukában végzik, bár nem feltétlenül újrahasznosíthatóak. Hirtelen elöntött a méreg, aztán fizetni kellett, és mentem tovább. Majd jött a hír, hogy a franciák betiltják ezeket a műanyag zacskókat, és akkor arra gondoltam, ha nekik megy, akkor nekünk is fog. Így született meg az első néhány zsák saját használatra otthon talált vászon maradékokból."

[...]

"A zöldség és gyümölcs mintákat Tommy Mavra brooklyn-i szobrászművész tervezte, a dizájn kollekció Nemes Iringó munkája. A mintákat úgy terveztük, hogy a zsákok különféle méretei könnyen megkülönböztethetőek legyenek, így egy nagy vászonszatyorból is könnyedén elő tudod húzni a megfelelő méretet."

The Sorting Bags, Fb

A piaci bevásárlásokhoz hasznos "felnőtt" holmin kívül akadnak gyerekeknek szóló zsákok is, amiket akár torna-, akár uzsonnás zsáknak is használhatunk. A termék ára, mérettől függően 450 és 850 Ft között mozog. 

A tervező-készítő egyébként korábban, kislánya megszületése előtt újrahasznosított ékszereket készített, nálam is lóg az ékszertartó sajtreszelőn egy pár Mütyürgyár füldingi. 

Nem kell sokáig várni és szanálós zsákom is lesz... 

Felnőtt(esebb) zsákoksb1.jpg

sb2.jpg

sb3.jpg

sb4.jpg

sb8.jpg

Gyerek szakosztálysb6.jpg

sb7.jpg

sb5.jpg

Forrás: The Sorting Bags

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív táska konyha kreativ tárolás házimunka textil sk csecsebecse házimunka es gyerek

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr2611659250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása