Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Etsy.com - Hüvelyesek és csészegerek

2009.08.17. 18:00 Cyr

Az Etsy-n, a Green Man Shop-ban találtam ezeket a jószágokat, és azon nyomban beléjük szerettem. Cukorfalat valahány, ez nem vitás. A pihepuha borsómanók nőttek először a szívemhez.  "Muszájkellene nekünk is ilyen, de nagyhirtelen" - gondoltam csendben,  bár mi tagadás, lehet, hogy ez némileg kihallatszott belőlem.

Hanem amikor megláttam a csészegereket, már nem volt mese, se kósza gondolat, egyből elaléltam, szavam se sok, mert kártékony rágcsálóból ilyen tündérbogarat rég nem láttam. 

Ám ha mégis kellene mese,  nos, rajtam igazán ne múljon. Emlékeztek még Carroll bűbájos klasszikusára, az "Alice Csodaországban" című mesére? Arra a jelenetre gondolok, amikor a Bolondos Kalapos teadélutánjára nyert váratlan meghívást Alice. Dombon ülő vadászkutya legyek, ha ezeknek az egérkéknek csészéstül, mindenestül, egyértelműen nincs ott a helyük, a széllelbélelt társaság kellős közepén, azon a bizonyos ünnepi uzsonnaasztalon. Legfeljebb őket is ráönthetik időnként a Mormotára...

 

Forrás: Etsy.com - Green Man Shop

Szólj hozzá!

Címkék: játék gyerek csecsebecse etsy

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr481313298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása