Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Akaszd horogra!

2010.10.29. 08:17 felhasznalo

Amikor a büdöskölök még babakocsiban tolatta a fokhagyma-fenekét, egy 40 négyzetméteres lakásban voltunk kénytelenek tárolni a járgányát. Ami ugyan lapra csukható volt, de mégiscsak elég sokat elvett az amúgy kb. 3 nm-es előszoba területéből, legalábbis padlószinten.

Nyilván én vagyok a hülye, hogy nem jutott eszembe ez az igazán kézenfekvő ötlet, de nem. Nem sikeredett neki eszembe jutnia. A kerékpárok esetében pedig olyan egyértelmű volt. Ami nem fér a padlón, azt emeljük minél magasabbra. Mondjuk, akasszuk egy kampóra.

Ami nekem nem volt evidens, az másnak persze már megint az volt, ezért is van az, hogy én írok róla csupán, más meg megcsinálja. Íme a BuggUp univerzális babakocsi-tárolási megoldás - rendszernek azért nem hívnám. Ötletes és roppantmód praktikus az olyan kislakásokban élőknek, mint amilyen én voltam.

Forrás: BuggUp

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítő fogas praktikus rend kreativ fal babakocsi tárolás idea

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr612400771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása