Bezzeg a mi időnkben, kezdhetnék bele már megint a szokásos rigmusba, de visszafogom magam, mert nem vagyok még annyira öreg… De az kétségtelen hogy a gyerekjátékok a kreativitás rovására fejlődnek. Túl sok a technika, ha nem számítástechnika, akkor is minimum 3 ceruzaelem kell még a társasjátékhoz is. Legtöbbször. A kanadai Brain Candy Toys viszont szembemegy a trendekkel, és kimondottan fejlesztő, agymozgató, kézzel készült játékokra szakosodott.
A Revolve ügynökség pedig készített nekik egy print kampányt, ami nemcsak kihangsúlyozza a játék nevelő-okító oldalát, de a lehető legegyszerűbb módon vizualizálja azt az alapvetést, hogy minden matematika. Matthew Allen, Allan Carver, Eric Miller, és Steve Wallace számtanpéldákká redukáltak pár mesét, amivel szerintem tökéletesen fején találták a szöget. Ráadásul jól néz ki, és vicces.
És mennyivel egyszerűbb így az esti mese…
Forrás: Revolve
KOMMENTEK