Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Saját készítésű kisház - 3. rész

2012.12.10. 11:45 Szalai Juli

Nagyon régóta varrok. Egész kicsi koromban béna Barbapapa alakú babákat készítettem, akik egy berendezett szekrényrészben laktak, lógott a szemük, biztos aranyosak voltak. Aztán újrahasznosítottam egy csomó kiselejtezett ágyneműt és pizsamákat varrtam belőlük. Persze szabásmintám nem volt, ahhoz most se értek. Én büszkén hordtam a mindenhol szorító ruhadarabokat, anyukám meg jókat derült rajtam. A tervezési fázis abból állt, hogy fél szemmel hunyorítva saccperkábé alapon belevágtam mindenbe, amiben fantáziát láttam. Na, ezt a részt szerettem volna most elkerülni.

Isteni mázli, hogy anyukám megint jelen volt a projekt legelején és rábeszélt, hogy az összeállított vázat mérjük le és ne a PVC huzatot. Mint ahogy az 1. részben említettem, iszonyúan el van mérve az egész konstrukció, ha arra alapozok, akkor pizsama-szindrómás kisházat készítettem volna.

anyagok-480.jpg

Mindent kimostam, kivasaltam, kiszabtam, összemértem. Nem mertem volna úgy belevágni egyik anyagba se, hogy nem vagyok 100%-ig biztos benne, hogy passzolnak. Ezért újra összeraktam a vázat...

vaz-480.jpg

...és a kiszabott részeket "nagyvonalakban" elhelyeztem rajta. Mindent jó pár centivel nagyobbra hagytam...

1-480.jpg

... jó lesz ez. Most már kivághatom az ablakokat, az ajtót, jöhetnek a virágok is. Ideje belehúznom, mert a héten alig haladtam valamit. Szerencsére jövő héten segítséget is kapok anyukám személyében, remélem a munka hevében semmiféle pizsama-ügyről nem esik majd szó.

1 komment

Címkék: játék gyerek textil sk kuckó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr54955078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2012.12.10. 13:30:53

jó lesz!
egy hasonló készül nálunk egy éve,
kicsit más alapokon (nem csővázas)
karácsonyra kész lesz.

utána megmutatom :)
süti beállítások módosítása