Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Polcrendszer ládákból

2008.06.17. 20:04 felhasznalo

 
Tengernyi szemetet termelünk, nem gondolva arra, hogy mit pusztítunk el az átmenetileg használt tárgyak érdekében, és mennyi kárt okozunk a megunt dolgok kidobásával. Ha jobban belegondoltok, valóban igaz, hogy a szemét nagy része még használható, sőt, akár éveken át jó szolgálatot tehet pl. egy lakásban.
Csak gondoljunk a lecserélt autógumikra, amikből remek ülőkét vagy hintát, akadálypályát vagy homokozót lehet kis energiával és fantáziával készíteni. És ott van az a rengeteg láda, amiben a zöldségesekhez érkezik az aktuális áru, és ami ideig-óráig ugyan még használatban van, de aztán megszabadulnak tőlük.
Pedig nemcsak költözködni lehet velük, hanem akár polcrendszert is alkothatnak. Méghozzá nem is rosszat. Példa a képeken, és még az is nekünk jön jól, hogy a faanyag ingyenes, valamint egy csomó munkát megspóroltak nekünk a ládagyári munkások.


 






















Forrás: Raw Projects

3 komment

Címkék: apa rend tárolás öko pakolás recycle gyerekszoba sk

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr42524749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kapros · http://www.anrodiszlec.hu 2008.06.17. 22:57:30

Nagyon kreatív, nekem nem jutott volna eszembe, pedig mentem a fa ládikákat, és a viszonylag ép használt kerítés-, stb. léceket (nem mástól, csak otthon :p ) mindezt természetesen az újbóli felhasználás végett!

Tavasszal volt Miskolcon az egyetemen újrahasznosítás témájú kiállítás, ott láttam a kartonbútorokat és nagyon tetszettek azok is! A szék kifejezetten kényelmes volt (bár lehet hogy én voltam túl fáradt), és azon is meglepődtem, hogy milyen masszív :)

conjunctio 2008.06.18. 10:37:49

hát nemtom. a zöldséges láda azért szálkás, nincs legyalulva, gyereket nem engednék a közelébe. azon kívül a legrosszabb minôségû fából van (nem véletlenül). legalább is én még csak ilyeneket láttam, az igaz, hogy külföldi zöldségesládákhoz még nem volt szerencsém :)

linbori · http://linbori.blogol.hu 2008.09.06. 11:39:08

ez nagyon ötletes és házilag kivitelezhető :)
süti beállítások módosítása