Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Türkiz álom

2008.09.19. 16:40 felhasznalo

Akarom, akarom, akarom! Igaz, hogy hegyen lakunk, combizmom meg semmi, mert a helyét más szövetek foglalják el, és a gyerekem talán már kikérné magának, ha bekötném egy ilyen utasszállító-kocsiba, de akkor is. Én kibalhézom, hogy legyen ismét raktáron, valaki meg szánjon már meg azzal az 1700 euróval. A szállítási díjat állom szívesen.

De ígérem, hogy ezentúl mindennap kerekezek, esőben-hóban-sárban is, ezzel is teszek valamit a környezetért, no meg úgyis jön a Mobilitási Hét és a Critical Mass, mármegint. Vannak dolgok, amivel simán lehetne növelni az autóletételi és a gyermekvállalási kedvet, például ezzel is. Szerintem. Ha ingyen osztogatnák. Fehér-türkiz, retró, fék, pedál, váltó, mi kell még? 

  
Forrás: Johnny Loco

3 komment

Címkék: retro design sport gyerek szülő anya apa baba úton csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr29671413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi · http://www.krane.blogol.hu 2008.09.19. 17:02:45

Nekem inkább a fagylaltos kocsi jut eszembe róla.
De milyen jó is lenne, ha tényleg ilyennel közlekednénk kocsi helyett...no dugók, környezetszennyezés stb
Bár én bringával járok legtöbbet, de pl az én combjaimon sem látszik a sok kerekezés(sajnos)

Andi · http://www.krane.blogol.hu 2008.09.19. 17:04:28

Ja! És mivel tegnap nem gépeztem Rota Úrnak köszönhetően, utólag is boldog névnapot!

miledez 2008.09.20. 14:04:56

Ez egyszerűen csodaszép. Amszterdamban láttam sok hasonlót, meg hátraköthetőket. Igaz, ott kicsit más ez a bringázás, egyetlen lejtőt sem lehetett felfedezni. Szívesen beállok osztogatni, ha...
süti beállítások módosítása