Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Alkot az Olvasó 2.

2009.03.25. 10:27 zaphodbb

Íme következő kreatív olvasónk, jolikaM és férje, akik sokféle szuper dolgot összeraktak saját kezűleg kislányuknak. Hej de jó dolga van ennek a gyereknek!

"Gyakran olvasgatom a gyerekszoba blogot, néhány jó ötletet el is lestem. Gondoltam, hátha valakinek én is adhatok valami ötletet. A férjemmel készítettük a képeken látható házikót, ami lapra szedhető. Ő fűrészelte rétegelt lemezből, én festettem. Nem mondom, macera volt úgy, hogy a gyerek ne vegye észre."

"A konyha régebbi készítmény, Ikea sámli az alapja, maradék polcokkal befedve. Némi festék, csempematrica, fogantyúk."

"A boltot is polcokból sikerült összehozni, mintegy 5 ezer Ft értékben. A pult tetején lévő torta, fagyi, süti, szendvics szintén saját gyártmány némi dekorgumiból, építőkockából összeeszkábálva" 

3 komment

Címkék: játék gyerek szülő anya apa kreativ idea gyerekszoba sk alkot az olvasó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr311021946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dortje 2009.03.26. 13:48:34

Jelentkezhetnék gyereknek ebbe a családba?!

galoca_no1 2009.04.04. 22:11:50

:D

tyű,ezek nagyon jól sikerültek, remélem egyszer majd én is készíthetek hasonlóan szép és ötletes dolgokat a gyermekeimnek. Gratulálok! :)

a-monica 2009.11.02. 19:54:39

Sapa meg Zanya kitalálta, hogy ezt a remek házikó ötletet megvalósítja.
Gratulálok a készítőknek, le a kalappal az ötlet és kivitelezés előtt is!
süti beállítások módosítása