Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Felhő a fejem alatt

2009.05.04. 15:04 zaphodbb

Engem erősen izgattak a felhők gyerekkoromban. Hogy mégis miből vannak, és milyen lenne rajtuk ülni, de főleg aludni. Olyan puhának és kényelmesnek tűntek. Sokszor képzeltem, hogy milyen jó lenne ott üldögélni, és lelógatva a lábamat lenézni az emberekre. Szerintem ezzel nem voltam egyedül, a felhőkről való ábrándozás a gyerekkor része.

A képen lévő felhőpárnák ezért is nőttek egyből a szívemhez: Donna Wilson - aki szuper szőnyegeket is készít - jóvoltából végre valóra válhatna az ábránd, hogy egy felhőn hajtom álomra a fejemet. Persze, ez egy gyerekekről szóló blog, úgyhogy természetesen nem magamnak venném meg, hanem a lányoknak, és legfeljebb nagy néha elcsenném egy kis álmodozásra.

Forrás: Donna Wilson

2 komment

Címkék: játék gyerek alvás ágy textil gyerekszoba dekor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr351099062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pamina 2009.05.05. 10:01:51

Szerencsére egy ilyet roppant könnyű megvarrni ;)

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.05.05. 15:28:07

@Pamina: sajna én eléggé antitalentum vagyok, úgyhogy tuti nem tudnék egy ilyet varrni magamnak:) de majd egyszer úgyis megtanulok varrógépet kezelni és akkor nem lesznek határaim:)
süti beállítások módosítása