Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Kicsi kocsiba sok gyereket!

2009.06.25. 17:50 zaphodbb

Egyre kisebbek vagyunk. Nem mi, személy szerint, emberek, hanem a körülöttünk lévő tárgyak egyre helytakarékosabbak, hogy az egyre kisebb helyre, ami jut per fő, beférjenek. Kisebb az autó,  hogy lehessen vele parkolni, kisebb a lakás, mert nincs nagyobbra zsé és még sorolhatnám. Most az egyre kisebb kocsikra koncentrálunk, mert a Combi idén februárban dobta piacra a Coccoro autós üléseket, amik megragadták a figyelmünket.

Ránézésre annyiban különböznek rögtön, hogy jobban néznek ki, mint megszokott társaik, aminek design-függő szülőtársaink biztos örülnének, főleg hogy hét különböző és különleges színben is kaphatók. De most nem ez a fő szempont, hanem hogy állítólag egy kicsi kocsiba is belefér három belőle hátra. Vagy ha mégsem, akkor kettő és közéjük egy felnőtt. Erre már azt kell mondjuk, hogy WOW, mert a mi nagynak számító autónkba is csak a 30 kilós rokongyerek Cilike fér a két gyerekülés közé, kényelmesen.

ELőre, hátra, háttal, arccal, mindenhogy beköthető és van bele való "Mommy's Lap", azaz anya öle betét is hozzá a csecsemőknek. Vihető kézben is, mint egy hordozó, de sokkal könnyebb, mint szokványos társai. Ez pedig nagyon hasznos tulajdonság, mert gondolom mindenki átélte az érzést, amikor nagy hévvel felkapta a kölkincét hordozóstul, alkarra akasztotta, majd tíz méter után begörcsölt izmokkal, halkan anyázva és kivörösödött fejjel keresett valami biztonságosnak tűnő helyet, ahova leparkolhatja. Öszességében jó kis darab lehet ez kezdő ülésnek.

Forrás: Combi Stollers

13 komment

Címkék: biztonság gyerek praktikus baba úton hordozó autósülés

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr741205055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buboreek 2009.06.25. 22:13:16

Szép tényleg, de...
És nem szeretnék gonosznak tűnni, de: ez a hármasikrek szülein túl kinek előny, hogy akár három is elfér belőle az autóban? Mert ha van egy pici gyerek ebben az ülésben, de nagyobbnak úgyis egy nagy batár ülése van, akkor ugyanott vagyunk... De lehet csak én bonyolítom túl. :o))) Pedig jó lenne valami megoldás, hátha úgy alakul, hogy lesz harmadik gyerkőcünk... :o)

vkorsi 2009.06.25. 22:16:54

de lehet, hogy a nagyobbjuk is kisebb :)
nem tudom, megnézem a honlapot

vkorsi 2009.06.25. 22:18:20

mondjuk a 17" szélesség azért annyira nem keskeny, a 4.5 éves fiaim nagy ülései is 17" szélesek...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.25. 22:37:13

@buboreek: egy kiszuperált BKV busz?:))))) Bizonyos gyerekszám felett szerintem csakis az lehet a megoldás...

vkorsi 2009.06.25. 22:40:55

@felhasznalo: azért ahogy elnézem az angol leírást, kicsit mást jelent nekik a kicsi autó :D
toyota corollát ír... na most annak elég széles a hátsó ülése - nekem volt - és abban simán befér 3 ülés (rendszeresen használtam így)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.25. 22:50:24

@vkorsi: Hát, speciel, én pont ennél az ülésnél ezt találtam: Will fit in a Mini Cooper! Ammeg azért még akkor is mutatvány, ha a mai Minik már nagyobbak, mint a régiek...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.25. 22:51:16

Igaz, azt nem írja, hogy a Minibe éppen mennyi fér be, de hát miért pont a lényeget írnák oda...

vkorsi 2009.06.26. 10:05:46

@felhasznalo: a mini nem szűk hátul, elég kocka az ülése - bár én csak egyszer láttam, és még nem gyereküléses témával -.
de akkor is azért érdekes, hogy a corolla náluk a kicsi autó... mit szólnának egy suzuki splash-hez vagy pintohoz?? :)
(a corollába pl. 2 concord trimax befér, én úgy használtam)

vkorsi 2009.06.26. 10:08:41

egyébként ha 3 gyerek akkor:
MULTIMAC
www.multimac.co.uk/home

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.06.26. 10:48:17

@vkorsi: Röhögnének, mint az Achmedben a Toyota Prius-on.:)

A linket meg köszi, ezt még nem ismertem.

Hannahmama 2009.06.26. 14:09:58

Engem az érdekelne, (lehet csak én nem találtam), hogy dönthető e az ülés.
Én egy gyerekkel is nehezen fértem be az autónkba, most jön a második, de az újba 4-et is beültethetek a sok vacakkal együtt :) Két gyerek felett szerintem kötelező a kocsi lecserélése is :)

buboreek 2009.06.26. 21:20:45

@vkorsi: Ez nagyon jól néz ki! :o)

vkorsi 2009.06.29. 20:02:57

@Hannahmama: mármint melyik ülés dönthető-e??
a multimac? az nem. De nekem 1 dönthető ülésem nem volt eddig - 3 gyerek - és nem érzem szükségét. Ha jó az ülés kialakítása - fejtámasza - akkor nem is kell.

(mi már a 2kor 3ra készültünk, így nem kellett váltani autót :D)
süti beállítások módosítása