Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Alkot az Olvasó 14.

2009.07.02. 20:05 felhasznalo

 
Úgy tűnik, egyik-másik posztunk különösen beindítja Olvasóink alkotókedvét, kreativitását.  Mi ennek nagyon örülünk, és nemcsak azért, mert ilyenkor kvázi más írja helyettünk a posztokat, hanem mert mindig megerősítést kapunk, hogy némi ügyességgel és merészséggel mi magunk is remek dolgokat készíthetünk.
 
Nézzétek meg például buboreek levelét és képeit, egy professzionális falfestőt is megszégyenítő munkát végzett a gyerekszoba falán:
 
"Itt egészítem ki a Házban az ajtó c. postnál hagyott kommentemet, vagyis hogy a lentebb látható mintát már nem akarom ismételni az új gyerekszobában, és helyette szuper lesz a ház...

Másrészt ez is megoldás, ha valaki valamit el akar tüntetni a falon, de nem akarja az egész szobát mázolni. Akkoriban Bencefiam szinte naponta alkotott a falra, így nem láttam értelmét újrafesteni a szobát, de a képek helyét, amik átrendezéskor lekerültek a falról, el kellett tüntetni...
 
A festék fehér beltéri falfesték, és a hozzá/bele való szinezékek. Fehérrel alapoztam, mert annak jó a takarása, utána pedig kevertem bele a színeket, meg a színeket is egymás közt, akár egy méregkeverő...

Minél intenzívebb árnyalatot akartam elérni, annál több szín és kevesebb fehér, de hát ez a napnál is világosabb, ugye. A kontúrokhoz meg a színezéket használtam fehér falfesték hozzáadása nélkül, én konkrétan kéket, mert azt kaptam...

Üdv, buboreek"
 
 
 
 
 
 
Köszönjük, buboreek, Nálatok is szívesen lennénk gyerekek, ha netán örökbe fogadnátok még néhány harmincas ifjat. A fallal harmonizáló falvédőért külön csillagos ötös jár részünkről, remek ötlet és kivitelezés. Kíváncsian várjuk majd az új szobáról készült képeket is a fentiek ismeretében!

4 komment

Címkék: gyerek praktikus fal idea gyerekszoba sk dekor alkot az olvasó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr851222818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.07.02. 22:43:28

Nagyon ügyes vagy!!Gratulálok :)

Vacskamati4 · http://vacskakucko.blogspot.com/ 2009.07.07. 09:03:27

Ötletes és szép is! Melyik színezőpasztát használtad?
süti beállítások módosítása