Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Csóóórikáim...

2009.07.31. 14:24 Cyr

Amikor megláttam ezeket az idétlen játék-rongyfigurákat, először ez ugrott be: „Csóóórikáim… vajon mit vétettek?” Amikor pedig kiderült, hogy tulajdonképpen nem is ők adják a Maiike fő profilját, hanem csupán az elkészült takarók, párnák rongymaradékaiként keltek életre, mondván, hadd játszanak a kölkök is, hát még jobban ellágyultam.

Zabálnivalóak, édesek, pihepuhák, csálék és meg kell tőlük veszni, hogy az ember egyik-másik láttán teljesen könnybe lábad. Átvillant rajtam – csókolom, Freud bácsi! – hogy nem is el-, hanem inkább befogadnám őket. Én teljesen kész vagyok, úgyhogy csendben mutatom.

 

 

 

Forrás: Maiike

2 komment

Címkék: játék gyerek kreativ textil gyerekszoba csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr821278593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibécske 2009.07.31. 17:10:22

nagyon tetszenek, mindet elfogadnám:) ♥

Krane 2009.08.02. 19:17:41

Édes kis csúfságok!
süti beállítások módosítása