Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Radírkefélés

2009.08.26. 14:12 Cyr

Bár még csak készülődnek csemetéink az első tanítási napra, a már beszerzett füzetek is érintetlenek egyelőre – feltéve, hogy a kisebb tesó nem kapta még el egyiket-másikat egy fordulóra –, azért jobb, ha felkészülünk arra is, hogy az első tétova vonalakat javítani kell.

A radírban én azt nem szeretem, hogy egy kiadós radírozás után perceken át söpörhetem mindenhonnan az apró forgácskákat, kézzel, szerencsétlen esetben újabb radírozni való nyomokat hagyva papíron és ruhán egyaránt. A lányaimat nem zavarja, radíroznak ők bőszen, ha arra kerül a sor – márpedig gyanítom, így szeptember közeledtével egyre gyakrabban fog erre sor kerülni – nekem viszont határozottan  problémás az ügy. 

Ez a kompakt kis keferadír viszont remek kis készségnek tűnik. Radíroz, kefél, radíroz, kefél. Probléma megoldva. Maszatmentes övezet, radírforgács letudva, nincs se a papíron, se a ruha ujján radírnyom, csupán az asztal alatt található némi ez meg az. No, de nem akarhatok én porszívóvégű radírt rögtön, első nekifutásra...

Forrás: Present & Correct

 

2 komment

Címkék: kiegészítő gyerek iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr501338401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pamina 2009.08.27. 07:52:04

Kefés radírom nekem is volt gyerekkoromban.

Rosa Rugosa · http://tyukudvar.blog.hu/ 2009.08.27. 08:46:07

Az első tétova vonalak? Vagyis első osztály? Ha igen, akkor szerintem a radír még pihenhet egy kicsit, mivel ott nem szabad radírozni, csak javítani. :)
Ha a tétova vonalak csak a nyári szünet utórezgései, akkor természetesen éljen a radírkefe!
süti beállítások módosítása