Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Lapítsd ki és döfd le!

2009.09.01. 10:08 zaphodbb

Mivel az iskola nem csak és kizárólag a kis elsősöknek kezdődik ma, hanem a kamaszoknak is, akik - bármennyire is ellenkeznek - valahol gyerekek még, így muszáj, hogy nekik kedvezve megmutassam Nektek ezt a könyvjelzőt és tolltartót. Szerintem zseniálisak, az biztos, hogy a mi rokonságunkban lévő 16 és 13 éves fiúk és lányok megőrülnének egy-egy ilyenért.

A könyvjelző egy kilapított emberkét formáz, a neve Dead Mark, a tollnak tartója pedig egy ledöfött pacák, aki pedig Dead Fred. Nekem nagyon bejön, én boldogan használtam volna őket a gimnáziumban. Az már más kérdés, hogy az igen zord fizikatanárom mit szólt volna hozzá, ha egy ilyen Dead Mark lóg ki a Szent Fizika Könyvből, jó esetben csak kihajított volna a teremből, a rosszabbikba ennyi év után sem merek belegondolni.

Forrás: SUCK UK

2 komment

Címkék: design kiegészítő iskola abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr591350972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kancellar 2009.09.01. 10:33:25

Stress paul és hanging harry se rossz. Ha kamasz lenne a fiam már meg is rendeltem volna :)

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.01. 11:32:11

@kancellar: na igen, azok is bazi jók, csak nem mertem már itt borzolni velük is az idegeket, őket nem tudtam az iskolakezdés témakörbe beszuszakolni:D
süti beállítások módosítása