Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Kinézetre rendben

2009.09.18. 14:27 felhasznalo

Praktikus megoldás a gyerek játékait dobozokban tárolni, így könnyen és gyorsan lehet rendet teremteni, ráadásul már 3-4 éves kortól is a gyerekre bízhatjuk a pakolást, nem kell glédába állítani a játékokat a polcon. Még hasznosabb, ha azokon a dobozokon görgők vagy kerekek is vannak, így mobilak, ami nagy lakásban logisztikailag előnyös - főleg a kölök számára -, hogy egy kupacban cígölheti a cuccait ide-oda, kislakásban pedig azért, mert mindig oda lehet gurítani, ahol nem zavarja az életet.

Vásárolni általában műanyag dobozokat tudunk erre a célra - a karton sajnos itt nem jó választás -, amik szépek meg színesek is lehetnek akár, de többnyire nem azok. Inkább csak praktikusak. Az ír Unleaded Lighting + Design cég játékdoboza viszont a legmagasabb igényeknek is tökéletesen megfelel: fából van, kerekekkel, szerintem egy óvoda játékkészlete belefér és még jól is néz ki - majdnem olyan jól, mint a ModMom Furniture tárolói, hajaznak is rá egy csöppet. Simán belefér egy felnőtt nappali látképébe.

Forrás: Unleaded Lighting + Design Products

5 komment

Címkék: design gyerek praktikus rend doboz tárolás pakolás gyerekszoba kisbútor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr631365750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krisztallit73 2009.09.18. 20:25:53

Már ígértem ide is a saját tervezésű gyerekágyainkról szóló képeket. Kerekes fatárolók vannak alatta. Valóban remekül elnyel mindent:-))Most raktam fel képeket ide: krisztallit.blogspot.com

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.19. 09:14:30

@krisztallit73: Kerestem, de nem találtam... Béna-e vagyok?:)

zzzsuzsa 2009.09.20. 22:03:16

Nem tudom, de nekem az ilyen tárolókról az a tapasztalatom, hogy nem old meg semmit. Ugyanolyan sok holmi marad elől, sőt egyre több, mert a gyerek nem talál meg benne semmit. Ezért mindig új holmikat vesz elő, amiket szintén beletesz a tárolóba. a tároló annyira mély, hogy a kisebb darabok eltűnnek benne. Így egy nagy káosz keletkezik és a gyereknek egy játéka marad. A tároló tologatás. Ami tök jó, csak akkor nevezzük nevén. Ez egy újabb JÁTÉK!! :-)
Igazán kreatívvá egy gyereket az tesz, ha (most ki leszek moderálva) kevés játéka van, de az könnyen elérhető, és jól látható, rendszerezhető. Én a nyitott alacsony polcra szavazok. A magas is jöhet, csak ahhoz kell még egy sámli is!!:-)

krisztallit73 2009.09.21. 14:37:47

Annyira idióta vagyok, az az ékszeres blogom címe volt, bocsánat ezúton is az időtök pazarlásáért.
Helyesen:
kreativ-a-csalad.blogspot.com/2009/09/gyerekszoba.html

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.22. 10:01:17

@krisztallit73: nem pazaroltad az időm, legalább megcsodáltam az ékszereid. Az áttört gyűrűd nagyon-nagyon szép...
süti beállítások módosítása