Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Idegenbe szakadt harisnyáink

2009.11.17. 18:08 Cyr

Magyarországon készülnek, majd New Englandbe vándorolnak ezek a kézzel készült, karácsonyi ajándékos gyapjúharisnyák. Bár mifelénk nem szokás a karácsonyi ajándékokat ilyesmibe pakolni, se kandalló elé lógatni, - kandallónk amúgy sem lévén - annyira ötletesek és szépek, hogy én bizony beszereznék belőlük néhányat - Mikulásra, hogy ha már szakadnak, azt ne csupán vadidegenben tegyék...

 

 

 

 

   

Forrás: Hable Construction

3 komment

Címkék: kiegészítő gyerek ünnep ajándék kreativ hellókarácsony dekor csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr491530698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

puyol 2009.11.17. 21:14:41

Tündéri!!!!!!!!!!!!
Mikulásra a csizmába simán jó, nem??:-)

Gabi, a Kör-Kötő-kör-ből 2009.11.17. 22:12:39

Szerintem a hóember rafting és a furi angyal a legtutibb! Már én is keresgéltem ilyesmit, jó hogy rátaláltál ezekre!

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.11.18. 12:45:37

@Gabi, a Kör-Kötő-kör-ből: Rendben a Tied lehet mindkettő. Én a hóban angyalkázó, köldökös rééémszarvast paccsolom :)
süti beállítások módosítása