Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Tollasbál

2010.01.13. 14:55 zaphodbb

Márpedig nem mindegy, milyen ágyneműben alszik az a kölök. Az én lányaimnak legalábbis fontos, hogy milyen minták között hajtják álomra a fejüket, sokkal szívesebben bújnak be az ágyukba, ha kedvükre való az ágyneműjük.

Nos, a Jacob and Bonomi kínálatában találnék kedvükre valót, de legalábbis olyat, amire teljes hévvel rábeszélném őket. Egyértelmű kedvenc az almás minta, de a fiúsok közül a cowboyos is jópofa. Az erdősben pedig még én is szívesen aludnék. De szigorúan csak azzal a bagollyal a fejem fölött.

Forrás: Jacob and Bonomi

1 komment

Címkék: design gyerek alvás ágy textil gyerekszoba ágynemű

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr1001658380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

all4baby 2010.03.01. 14:47:09

Kedves zabhoddb,
a Jacob ang Bonomi-t én is ismerem, nekem is tetszik. A Zaza for Kids már nem annyira. De ha van egy kis időd, menj fel a mi honlapunkra, ahol nemcsak ágyneműt fogsz találni, hanem sok hasznos textilterméket. Itthon tervezzük és gyártjuk lassan 5 éve és nagyon jók a visszajelzések. Kíváncsi vagyok a véleményedre, remélem Neked is tetszeni fog :-)
süti beállítások módosítása