Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Mumust az ágy alá!

2010.02.19. 14:35 zaphodbb

Jelentem, én rettenetesen félős kölök voltam, jellemzően legalább egyszer, de inkább kétszer kellett végignézni a sarkokat és mindenféle gyanús zugokat, hogy nem rejtőzik-e ott néminemű szörny, pók, mumus esetleg szimpla szellem.

Sosem sikerült semmit rajtakapnom, de azért én meg voltam győződve róla, hogy azok az árnyékok ott bizony engem figyelnek. Egész sokáig és egész komolyan bele bírtam magam lovalni ebbe, úgyhogy a vége mindig az lett, hogy kislámpánál aludtam, aminek, gondolom, a bátyám rendkívül örült.

Nos, ez a kis vallomás onnan jött, hogy találtam egy olyan matricát - a gyártó bárányairól már Cyr bloggerina is beszámolt, amihez hasonlót itthon is találtam a Stick it!-nél -, ami a Curious Monster, azaz Kíváncsi Szörnyek nevet viseli, nagyon találóan, ugyanis ennyi: kukucskáló szörnyeket, mumusokat - hívjuk őket bárhogy -, lehet felragasztani bárhová.

Szerintem helyesek és még az is lehet, hogy segítenek a félős gyerekek szorongását oldani, bár erről azért nem vagyok teljesen meggyőzve. Mert ha visszagondolok a saját gyerekkori paráimra, akkor egy ilyen matrica a falon nappal biztos nagyon vicces lett volna, de a sötétség leszálltával tuti kibontottam volna a hajamat tőlük.

Most, felnőtt fejjel, amikor már nem mumusoktól, hanem maximum horrofilmek szereplőitől rettegek át egy-egy éjszakát, boldogan nézegetném a hálószobámban ezeket a helyes matricákat.

Forrás: Hu2 design

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítő gyerek kreativ fal gyerekszoba dekor falmatrica

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr91771700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása