Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Egyszer volt - Egy Lendület

2010.02.25. 09:43 zaphodbb

A Lendület fogalom. Minden kisfiúnak volt, bár nem vagyok egy kisautó szakértő, de szinte biztos vagyok benne, hogy jópár apuka szeme felcsillan a Magyar Lemezárugyár játékai oldalon lévő gyűjtemény láttán. Eszméletlen sokféle autó, busz, helikopter, motor, mindenféle és fajta mozgó jármű fellelhető náluk, őrült jók. Visszaidézik a gyerekkoromat, amikor néztem, hogy a bátyám hogyan autózik, amihez ha csatlakozni szerettem volna, egy nagy maflás lett a vége mindig.

Talán mondanom sem kell, hogy az abszolút kedvenc a "hippibusz", kamaszkorom óta vágyom egyre és biztos is vagyok benne, hogy életem során nekem még lesz egyszer egy ilyenem, és marha nagy, randa virágokat is fogok rá festeni, mert az úgy az igazi. Addigra jól megnövesztem a hajamat és megtanulok koszorút is kötni. Addig is csodálom ezeket az autókat, mert ilyen retró cuccokat nézegetni mindig jó.

 

Forrás: Magyar Lemezárugyár játékai

1 komment

Címkék: retro játék gyerek jármű fiú dekor csecsebecse egyszer volt

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr361787765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ragdoll 2010.02.25. 12:49:26

Óóóó, az a motor és a helikopter! A szomszéd fiúnak volt olyan, ez most hatalmas flashback volt, köszi az élményt! :)
süti beállítások módosítása