Hogy mi? Legtöbbször az, amit a szülő mond a gyereknek. Mert ugye, szülő tervez, gyerek végez. Ha azt mondod neki, eressze meg a fürdővizét, tuti, hogy egyben lemossa a zuhannyal a csempét is, és csak a vakszerencsén múlik, hogy nem áztatja-e meg egy laza fröccsel a hűségesen világító villanykörtét is. Csak úgy példaként.
Hasonló példákat vett alapul az argentín Saatchi & Saatchi reklámügynökség is, mikor a Hospital Alemánnak készítettek egy gyermekegészségügyi reklámkampányt. És ez esetben bizony a reklám nem hazudik, de még csak nem is túloz egy pöttyet sem.
A képeken zöld színben pompáznak azok a dolgok, amiket a szülők engedélyeztek, és kékkel azok a részek, ameddig a büdös kölök simán elment, áthágva minden korlátot. Aminek aztán akár egy kellemetlen kórházi látogatás is lehet a vége...
Úgyhogy két szemetek a gyerekre vessétek mindig, ne csak a felét, tapasztalatból tudom, hogy a szülői fantázia nyamvadt struccként fut csak a gyerek szárnyaló, de agyament ötletei mögött. Egy traumatológia és egy toxikológia után én már semmit sem bízok a véletlenre.
Forrás: Saatchi & Saatchi
KOMMENTEK