Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Pelenkázás a köbön

2011.01.06. 19:30 Cyr

A Gittabags design-pelenkázótáskáival nálam most kissé elvetették a sulykot. Mert hát értem én, hogy külön ficak kell a mobilnak, két helyre cumisüvegnek is kell találnunk zsebet, hiába, ha messzire tart, a madár is három napos hideg élelemmel indul útnak. Tán bocsánatos bűn az is, hogy kívül kell fityegtetni a cumit  - kupak nélkül, egek, hol a sterilizálóm? - és még a válltáskából hátizsák ötlete sem elvetendő, sőt.

Ám mutasson nekem valaki egy olyan kölköt, akit, ha útközben sebtében bepelenkázunk, a feje fölül előugró lógázócák láttán minden alkalommal angyali mosollyal tűr és papírforma szerint gőgicsél, hogy dobja a dizájnt, teszemazt üvöltés helyett? Szóval, lehet, hogy ez a pelenkázótáskák Rolls-Royce-a, de - vessetek meg, elviselem - én ezt a funkciót akkor is röhögvényesnek tartom.

Sok a bajom nekem, legközelebb, ígérem, ha összejön, kenguru leszek.

Forrás: Gittabags

Szólj hozzá!

Címkék: design táska pelenkázás baba úton csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr952520088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása