Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Szivárvány-ház

2011.01.28. 16:21 zaphodbb

Londonban épült fel a legszivárványosabb ház, ami csupa szín a maga minimál módján. A fehér falak között egy nagy játszóház és gyerekbirodalom az egész, legalábbis a színei alapján. A legnagyobb dobás a házban természetesen a csúszda, mert melyik gyerek ne lenne oda meg vissza egy hasonlótól, ami a szobájából egyenesen a nappaliba repíti őt.

Ahol a kanapé is valódi gyerekbarát bútordarab, hiszen az automatikának köszönhetően bármikor dühöngővé alakul, hogy a kölkök dühöngés közben is biztonságban legyenek. Ha meg elfáradnak, megpihenhet rajta az egész csapat.

Kedvencem pedig naná, hogy a szinteket összekötő, de funkciókat elválasztó szivárvány lépcső, amitől olyan érzésem lenne, mintha egy mesében élnék és magam is rajzolt figura lennék csak. Összességében, minden képet jól megvizsgálva, azt kell mondanom, megtaláltam álmaim és a gyerekeim álmainak házát.

The Rainbow House, London from Ab Rogers Design on Vimeo.

Forrás: Ab Rogers Design

8 komment · 1 trackback

Címkék: design gyerek kreativ idea gyerekszoba dekor csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr212619183

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ilyen is lehet a gyerekszoba (képekkel) 2011.01.29. 11:13:08

Tapasztalatom szerint a gyerekszoba karakteres megtervezése a lakberendezés egyik elhanyagolt területe. Általában az emberek nem szeretnek nagyon költeni rá, mert úgy vélekednek, hogy úgyis hamar kinövik vagy megunják a gyerkőcök. Sokszor...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2011.01.29. 13:27:59

Nekem a csúszdás szobában lévő parketta tetszik a legjobban :)

nevetőharmadik 2011.01.29. 13:30:58

Ötletes és tulajdonképpen szép is, de még így is élhetetlenül steril.

light22 2011.01.29. 13:33:52

Elég meredek az a ház! :)

Bora895 2011.01.29. 13:54:38

Nagyon tetszik a ház.

Csabi. 2011.01.29. 15:10:54

Hihetetlen ridegnek, kényelmetlennek és iparinak tűnik az egész, leszámítva a kilencven négyzetméteres ágyat:)
Persze mindenkinek más jön be.

Gyárfás 2011.01.29. 15:36:49

Tipikusan az a kategória amiről az ember tudja, hogy menő, de ha lenne annyi pénze hogy csináljon egy ilyet eszébe sem jutna ilyet csinálni:)

jezebel 2011.01.29. 18:02:41

Nahát, ez tök jó:)
Csak ezt a fehér-mániát nem értem, ami az utóbbi időben mindenhol felbukkant, és azzal magyarázzák, hogy "letisztult, elegáns, modern". Nem az. Brutális, hideg, ipari és félelmetes. A formák, az ötetek és a többi szín remek, de ez a durva fehér ezeket nem kiemeli, ahogy a tervezők magyaráznák (gondolom én, mert mindig ez van), hanem elnyomja, és a legritkítóbb narancssárga színű, pihe-puha bolyhos paplan is olyan lenne mellette, hogy nem mersz hozzányúlni, mert olyan hideg, mint a jégcsap... Sose értem, miért nem lehet ésszel és mértékkel használni. Akkor tényleg "letisztult, elegáns, modern" lenne, de így nem az.
Amúgy kicsit kevesebb fehérrel csuda klassz lenne, csak ezt most el kellett mondanom, meg is könnyebbültem tőle:) és az a sárga kanapé nekem kell:D

jezebel 2011.01.29. 18:09:34

huh, végigolvastam még egyszer, mit írtam, és most jövök rá, hogy a legfontosabbat kihagytam (mielőtt valaki nekem ugrik): szigorúan _szerintem_
ezt tessék odagondolni minden mondat elé;)
süti beállítások módosítása