Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Fogas kukacszörnyek

2011.03.01. 16:20 zaphodbb

Nem aranyosak. Megkockáztatom, hogy inkább a rémisztő kategóriába sorolhatnám őket, avagy a viszolyogtató címke alá, de mindenképpen abszurdak. Nem gyerekeknek készültek - legalábbis erősen remélem -, csak játékbőrbe bújtatott szörnyek, akiket Zombifalváról  - vagy ismét Pszichofalváról? - szalasztottak.

Művészet ez, az ijesztő fajtából. A művésznő, Amanda Louise Spayd lelkének egy-egy darabja vetül ki a babákra. Nem biztos, hogy akarnék barátkozni vele, ezt a kollekciót végignézve.

Forrás: Amanda Louise Spayd

2 komment

Címkék: művészet abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr952699569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Q-rious 2011.03.01. 17:18:32

Figyelmeztetek mindenkit, hogy ne barátkozzon velem, mert én teljesen beleestem ezekbe az izékbe. Én szóltam.

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.03.01. 17:52:00

természetesen nem kell komolyan venni, amit írtam:) gondolom kiderült már rólam, hogy igazából kifejezetten odavagyok az ilyen kicsit beteg és abszurd cuccokért :)
süti beállítások módosítása