Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Matrjoska megnyúzva

2011.03.30. 08:15 zaphodbb

Sokféle matrjoska babával találkoztunk már felénk, felsorolni sem tudnám az összeset, az én kedvencem természetesen a válogatás poszt, azon belül is a politikailag korrekt marjoskák. Most azonban le kell cserélnem szegényeket a kedvenceim főhelyén, ugyanis még annál is bizarabb babába futottam bele.

Tulajdonképpen mi is történik, amikor szétszedjük ezt a bizonyos matrjoska babát? Ha belegondoltok, akkor szépen megnyúzzuk. Először csak a bőrét húzzuk le róla, majd megfosztjuk a csontvázától is, hogy eljussunk a belső szervekig. Vicces és abszurd, pont nekem való.

Forrás: Flickr.com - xstuntkidx

1 komment

Címkék: művészet baba kreativ abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr482783177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2011.03.30. 15:28:48

Áááá, nagyon pihent agyú egy művész alkotása lehet. Nagy matrjoska fan vagyok én is, nem gondoltam volna, hogy még ilyen komoly lehetőségek rejteznek egy kult termékben... :))
süti beállítások módosítása