Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Fali bili

2011.04.12. 11:56 szuperapu

Újabb hiánypótló terméket találtam a világhálón! Nem is értem, hogyan nőhetett fel férfiak nemzedékének sora úgy, hogy élete kezdeti, ám meghatározó szakaszában kénytelen volt ülve pisilni.

De most ennek vége: a holland Jippie's falra szerelhető bilije egyfajta piszoárként varázsütésre megoldja az eddig igazából nem is létező problémát. Persze kétségkívül vicces és pofás darab ez a Happy Pee - Boldog Pisilés - fantázianevű készség, de azért otthonra nem kéne...

Forrás: Jippie's

5 komment

Címkék: gyerek fal abszurdisztán fiú bili fürdőszoba

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr152816422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

diobisztro 2011.04.12. 13:33:31

sajnálom, nekem ez naggyon tetszik, pedig itthonra az apjának eszembe sem jutna ilyet beszerezni :)

háténimmár 2011.04.12. 23:00:15

Én meg az apját is rá szeretném szoktatni az ülve pisilésre. Kizárólag otthon.
Az állva brunyálás nagyon menő, meg macsó és férfias, viszont nem hinném, hogy a wc és környékének pucolása is ugyanennyire nőies és szexi lenne, márpedig én végzem.
Így a fiam ülve pisil és nem azért mert ne érné fel a wc-t vagy nem lenne pénz idétlen falibilire (amit szintén nem a hímneműek mosogatnának el).

Vagy csak én látom rosszul ezt a félreértett férfias kukifitogtatást?

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2011.04.13. 09:58:36

@háténimmár: Hát igen... Ez egy érdekes szociálpszichológiai felhangokkal színesített társadalmi vita lehetne, de valószínűleg félrevinné a posztot...;))

(Talán az otthoni munkamegosztás újrahangolása lehet az egyszerűbb megoldás.)

háténimmár 2011.04.13. 14:53:56

@szuperapu:
Szerintem meg az ülvepisilés sokkal egyszerűbb megoldás, mint meggyőzni az embert, hogy ALAPOSAN takarítsa ki a fürdőt.
Sőt, ha ezt megtenné, cserébe biztos visszalépne a mosogatástól, ami ugyebár nem érné meg nekem :)

De tényleg nem akarok offolni.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.04.13. 16:21:25

@háténimmár: offoljál, kérlek, mert ez nálunk is állandó probléma.:) Igaz, mosogatnak, mint az álom.:)
süti beállítások módosítása