Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Hajtogatott állatsereg

2011.06.30. 09:24 Cyr

Bevallom, ha belegondolok - szerencsére ritkán teszem - engem igenis frusztrál, hogy hajtogatásban legfeljebb a csákó-hajó-sótartó bermudáig sikerült eljutnom bő sok évtizedes fennállásom során. Merészebb origamikra ritkán vetemedtem - kudarckerülő lennék? - üsse kavics.

Az ausztrál Hartia, ha nem is mindent, de ezt a problémámat talán részben orvosolja, színes újra hasznos hajtogatósaival. A gyengébbek kedvéért természetesen használati útmutatóval vannak ellátva a részletgazdag, vidám figurák - no lám, még én is képes lennék rá.

Ha arra támad kedvünk  - mondom lazán, gondtalan -, akár még egyedi mobilokat is gyárthatunk belőlük a kiságy fölé. Mármint másnak lehet kedve, nem nekem, mert szerencsére ezt a műfajt már kinőttük, engem kétségkívül leizzasztana a próbálkozás.

Úgyhogy inkább csak elképzelem. Abban határtalan vagyok.

 

Forrás: Hartia Toys

Szólj hozzá!

Címkék: játék kiegészítő gyerek kreativ gyerekszoba dekor csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr233026369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása