Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Szivárvány a gyerekszobában

2011.10.13. 16:28 felhasznalo

Aprócska kis ötlet, amivel talán pár órára lefoglalhatók a gyerekek ezen a hidegecske októberi délutánon. És még némi színt is csempészhetünk vele a gyerekszobába, hogy a melegről már említést se tegyünk.

A történet mindössze annyi, hogy egy vászonra - vagy erősebb rajzpapírra - ráragasztunk egy nagy rakás zsírkrétát, szépen sorban. A padlóra teszünk egy nagy újságpapírt vagy nejlont. Aztán előkapjuk a család hajszárítóját, a gyerek kezébe nyomjuk, aki ráirányítja a zsírkrétákra, bekapcsolja jó melegre és vár türelmesen. Ez lesz belőle.

Száradás után falra vele, ennél vidámabb kép nem is kell egy gyerekszobába!

Forrás: Whatever

11 komment

Címkék: kép gyerek művészet fal gyerekszoba sk dekor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr993300684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohusek 2011.10.13. 16:44:27

"Egy kicsit megijedtem."

Bohusek 2011.10.13. 16:48:51

Na jó, én csak idézni akartam a Macskafogóból.
De ez...hát lehet, hogy túl sok pszichoterápiás foglalkozáson vettem részt (az most mindegy, hogy melyik oldalon).
Mondjuk mivel kényszeres szín sorrendbe rakó vagyok (más is eszi a gumicukrot és Smarties-t szigorú szabályok szerint?), alapvetően tetszik. De azért kicsit megijedtem. Csakazértis.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.10.13. 16:54:44

@Bohusek: :) Smartiest és gumicukrot szigorú színsorrendben eszem én is. És a cseresznyemagokat is szeretem sorrendbe - szép körkörösen - rendezni a tálban. (Pedig amúgy kényszeresen rendetlen vagyok.)

Bohusek 2011.10.13. 16:59:05

Igeeen! Pacsi!
És most veszek valami kényszeresen ehetőt, hogy ezt megünnepeljem és aztán összedobálok mindent a lakásban.

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2011.10.15. 16:17:54

Én is posztoltam már, amikor egy másik blogban belefutottam, mert nagyon tetszik. Egyszerű, olcsó ötlet és egyedi eredménye lesz. A színek meg kellenek a lelkünknek, mindig! :)

Orbiska · http://borokazselyke.blogspot.com/ 2011.10.19. 12:25:27

Nagyon megtetszett! Kipróbáltuk. Hát... biztos ügyetlen vagyok, de a mi példányunk nem lett valami dekoratív :)

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2011.10.21. 13:47:40

@Hajnalom: de akkor már inkább ez: gyermekszoba.blog.hu/2010/02/04/zsirkreta_recycling csak hogy házon belül maradjunk, nem?

Persze attól még a kövezés mehet... ;)))
süti beállítások módosítása