Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Ezmiez?

2012.04.20. 18:05 zaphodbb

A címben feltett kérdés Jennifer Maestre ceruza szobraira vonatkozik. Ti látjátok, hogy mit ábrázolnak ezek a szobrok? Én egy szál polipot biztonsággal felismertem, de a többinél kicsit elakadtam.

Színes ceruzák vannak itt dögivel, ezért is való ide, mert ha lenne párezer ceruza otthon elfekvőben, akkor tessék nekilátni művészkedni kicsit. Mert ki mondta, hogy csak rajzolni lehet velük?

Forrás: Jennifer Maestre

3 komment

Címkék: művészet kreativ recycle

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr944463013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.04.20. 22:36:02

Muszáj valamit ábrázolniuk? Lehetnek nonfigurális ábrázolások is.
De ha mindenképp bele kell látnunk valamit, akkor szerintem a 1. egy tengeri csillag, a 4. egy bagoly, a 6. egy cica.
A 2. és az 5. is lehetne valamiféle mélytengeri állat.

jucccka · http://onlinefilm.blog.hu/ 2012.04.21. 03:06:45

lehet, hogy mindegyik egy alien :)

2012.04.21. 22:50:15

Nekem is ilyen mélytengeri élőlényekre hajaznak leginkább... Tengeri ubi, csillag, ilyesmik. De a cicát és a baglyot én is felismerni véltem :).
süti beállítások módosítása