Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Kétmillió madár négy tojásban

2012.10.11. 09:20 felhasznalo

Igen, bevallom, szar voltam matekból az iskolában - volt osztálytársaim máig röhögnek némely, a tanárnak címzett, válaszként aposztrofált mondatomon -, de azért ennyire még én sem vagyok antitalentum. Igen, tudom, hogy elvileg, hangsúlyozom, elvileg, négy tojásból négy madár kellhet ki. (Jut eszembe, ehhez kell biológia ismeret is, abból meg kifejezetten jó voltam. Na, mindegy.) Mindenesetre ebből a négy tojásból tényleg kétmillió madár kelhet ki.

Hakan Gürsu az A ' Design Award & Competition-re nevezett be Birds & Eggs koncepciójával, és mivel nyert egy szép kis díjat, valószínűleg nemcsak szerintem zseniális az ötlete. A négy tojásban ugyanis rengeteg, egymással is kompatibilis madáralkatrész található, amelyekből a gyerek olyan madarat pakol össze, amilyet akar vagy amilyet nem szégyell.

birdseggs2.jpg

birdseggs1.jpg

birdseggs3.jpg

birdseggs4.jpg

birdseggs5.jpg

Forrás: Design Nobis

Szólj hozzá!

Címkék: design játék gyerek kreativ

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr44830395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása