Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Baglyot minden gyerekszobába!

2012.11.30. 12:00 tibtün

Nagy hagyománya van itt a blogon a baglyokról szóló bejegyzéseknek, és ezt a hagyományt én sem szeretném megtörni, sőt folytatni kívánom! Nem tudom, honnan érkeztek a baglyok pár évvel ezelőtt - még hogy honnan?! hát trendet teremtettünk! (felhasznalo) -, de az tény, hogy elárasztották a divatvilágot és a lakberendezést is. Bevallom töredelmesen ennek a trendnek - főleg, ami a lakberendezést illeti - én sem tudtam ellenállni, és örülök, hogy itt vannak. Készítettem is egy összeállítás különféle baglyos gyerekszoba dekorációs eszközökről, kiegészítőkről.

A Ferm Living gyerekkollekciójában is találhatunk baglyot minden mennyiségben. Az én nagy kedvencem ez a tapéta, nálunk itthon, a gyerekszobában már bizonyított: a gyerek bírja őket. 

ferm living tapeta2.jpg

A Ferm Living kínálatában baglyos párnát és falimatricát is találhatunk:

ferm living parna.jpg

falimatrica.jpg

Kedvenc svéd bútoráruházunk - az IKEA - sem akart lemaradni:

ikea_akaszto.JPG

ikea_kesztyubab.JPG

A Sova Carpetnél erre a remek szőnyegre bukkantam:

sova carpet.jpg

A lovelyfriend a legkisebbekre is gondolt:

bagoly_lovely-friend.jpg

Gyártók: Ferm Living, IKEA, Sova Carpet, lovelyfriend

Szólj hozzá!

Címkék: játék kiegészítő fogas fal szőnyeg tapéta textil gyerekszoba dekor falmatrica

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr504931630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása