Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Kizárólag hercegkisasszonyoknak 1.

2009.03.06. 10:17 zaphodbb

Olyan kincsesbánya került a kezeim közé, amiből apránként fogok szemezgetni - ezért a számozás a címben -, mert ha az összes posztra való cuccot bemutatnám nektek, az olyan hosszú és töményen rózsaszín lenne, hogy beleszédülnétek.

A következő ágyat csak és kizárólag hercegkiasszonyoknak, estleg még királylányoknak ajánlom, egyrészt, mert a Hamupipőkéből ismert tök-hintó formája van, másrészt, mert az ára, 4500$ is csak hercegkisasszonyoknak megfizethető. Azt hiszem én nem tenném bele a babámat, akármilyen luxus kategóriás termék is ez. Ugyanoda való, ahova ez a másik hintó ágy, amit már itt a Gyerekszobán láthattatok.

És hogy környezetbe ágyazva is megcsodálhassuk, lássunk még egy képet a fehér változatról:

A hajtás után bemutatok még pár nagyon királylányos, tündérmesés ágyat, amiket szintén nem szívesen látnék a gyerekszobában.

A klasszikus királylány stílus:

Az aranyozott, brokátos stílus:

A habos-babos, nem-találom-az-ágyat-a-sok-fodortól stílus:

Forrás: The Frog and the Princess

2 komment

Címkék: alvás baba abszurdisztán ágy gyerekszoba kiságy

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr87982380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krane 2009.03.07. 11:37:44

Igaz hogy nekem csak fiaim vannak, de biztos vagyok benne, hogy ilyen borzalmakat nem ráknék a kislányom szobájába...én tuti nem vagyok egy rózsaszín anyuka. Szerintem ha lányom lenne sem lennék az :D

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.03.07. 12:48:06

Nos, én rózsaszín anyuka vagyok. Mondjuk félig. (mert a két kicsi fickó, bár a cica- és nyuszifiú kategóriából, ez tény :) Viszont ez tömény undorgiccsmány. Jajistenem, sose legyen sok pénzem, ha annak ilyen ízlésölő hatása van... :))))))))))))))
süti beállítások módosítása