Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Szuperédes állatkák nemezből

2009.03.16. 18:12 zaphodbb

Most őszintén: láttatok már ennél cukibbat? Én nem nagyon. Ezek a kis állatok elvileg gyerekek nyakába készülnek, de én simán kilógatnám mindenfelé dísznek a lakásban. Egyszerűen zabálnivalóak.

Ami az érdekességük, hogy nemezből vannak, és nincs köztük két egyforma darab, mert kézzel készül mindegyik. Az elkövető, Nancy Bevins egy birkafarmot vezet West-Virginiában, és a mérhetetlen mennyiségű maradék gyapjú felhasználása miatt kezdett el tizenkét éve nemezelni.

Ebből nőtte ki magát a Motley Mutton oldal, ahol mindenféle és fajta állat megtalálható kis bőrláncon hintázva, de ha mégsem találnánk olyat, ami nekünk kell, akkor rendelésre bármilyen állatot elkészít. Ilyen például a fentebb látható alvó oposszum, amiről én elsőre azt hittem, hogy vicc és döglött egérnek készült, de nem. Nekem a következő birka és orángután lett a nagy kedvencem.

Tüneményesek és imádnivalóak, elképzelni nem tudom, hogy ne lenne gyerek, aki szívesen hordana egy ilyen kis állatkát a nyakában.

Forrás: Motley Mutton

2 komment

Címkék: design kiegészítő gyerek öko gyerekszoba dekor csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr211001249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krane 2009.03.17. 09:41:06

Na ez számomra sz abszolúúúúút tünemény!
Ilyet még én is szivesen akasztanék a táskámra vagy ahová éppen fér!

krisztallit73 2009.03.17. 19:58:08

Az én kedvenceim egy Coloradoi farmról származnak, szintén tele vannak állatfigurákkal. Külön figyelmet érdemelnek a párnáik, szerintem mesések. Számomra a gyapjú és a nemez minden tulajdonságát kiaknázzák. Csodásak! Érdemes megnézni!!

gfwsheep.com/
süti beállítások módosítása