Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Állati tetkók

2009.09.23. 09:32 felhasznalo

Enyém gyerek nagyon tetoválás rajongó, sejtem is már előre, hogy kamaszként majd egyszercsak hazaállít kivarrva valami pillangóval, vagy rózsával, netán lángoló koponyával. Rendes tetoválásért könyörög már most is, csak szőrös anyai szívem nem hagyja, utál is rendesen érte - úgy van ő ezzel, mint anno én a hajfestéssel meg anyámékkal.

Most még csak a lemosható tetkókban élheti ki vágyait, nyáron pl. egy tigrissel a derekán ment a dédmamához, szerencse, hogy ő meg már nem lát annyira élesen. De hogy ne csak a gyerekem elhajlásairól meséljek, én sem vagyok jobb: kamaszkoromban állandóan kidekoráltam magam tollal. Egy osztálytársnőmmel a kedvenc motívumunk a szárnyaskígyó volt, szegény mindig ott kapálózott a szárnyaival a kézfejünkön. Persze, ha már ott volt a kezünkben a toll meg a bőr, meg a hajlatok, nem lehett kihagyni, hogy mindenféle mozgatható alakokat pingáljunk magunkra.

Hector Serrano a gyerekem jelenlegi meg az én egykori mániánkat gyúrta egybe új, eltávolítható tetoválás kollekciójával. De ez azt hiszem nemcsak nekünk jön be, bármelyik gyerek örömmel ragasztaná magára, hogy aztán kellemesen elbábozzon a saját kezével. Ha meg a szülők is csatlakoznak, isteni móka lehet belőle. De terápiának sem rossz: nem kell ide kézre húzott báb, mondja el a bajod a kezed. Szerintem zseniális ötlet és remek kivitelezés. Kéne.

Forrás: Hector Serrano

Szólj hozzá!

Címkék: design játék kiegészítő gyerek szülő anya apa dekor csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr91389252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása