Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Fagomb helyett gombfa

2010.05.05. 14:44 zaphodbb

Emlékszem, kisiskolásként mindig vártam azokat a ritka alkalmakat, amikor végre szétpakolhattam anyukám gombos dobozait. A bátyám persze gombfocizott velük legszívesebben de én inkább csak raktam ide-oda, csoportosítottam szín szerint, méret szerint, családokat kreáltam belőlük, lakásalaprajzokat raktam ki, amit el tudtok képzelni, azt én tudtam gombokkal játszani. Nem mintha nem lett volna játékom elég, mégis, sokszor valahogy jobb volt a régi gombokkal tenni-venni.

Így kezdődhetett ez a gombokból kirakott fa is, amit a képen láthattok és amibe én beleszerettem egyből: a készítője szeret gombokkal játszani. Bármikor csatlakoznék hozzá hatalmas lelkesedéssel, hogy pakolgassuk azokat a különleges és egyedi gombokat mindenféle-fajta formára. Persze, mivel azért alapvetően ez egy gyerekblog, ezért hozzáteszem, hogy a lányaim is biztos nagyon élveznék rakosgatni velem.

A linket köszi riverának.

Forrás: Flickr.com - lilfishstudios

Szólj hozzá!

Címkék: szülő kreativ sk dekor csecsebecse

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr871974631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása