Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Keresd az állatot!

2010.12.20. 18:02 zaphodbb

Bár nem gyerek használja a képen a bögrét, nekem mégis rögtön az jutott eszembe, hogy a kölkök mennyire örülnének neki, ha a reggeli kakaójukat ilyenből ihatnák. Mert milyen izgalmas is lenne - első alkalommal legalábbis -, hogy kibukkan a kakaó alól egy maci, róka, vagy épp egy bagoly a bögréből. Megvidámítaná a reggeli kómázásokat egy kicsit.

Forrás: Ange-line tetrault

4 komment

Címkék: gyerek étkezés

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr662525791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2010.12.20. 18:35:46

Nekünk van ilyen bocisban, nem sima fehér, hanem fekete fehér foltos (holstein). Nem ilyen finom kidolgozású, de megjárja...
Nem szóltunk a gyereknek, mikor először ivott beőle, majd' elejtette a bögrét, úgy meglepődött!:):):):)

muzsika 2010.12.21. 06:11:31

haha, jó lehet mosogatni :D

Dortje 2010.12.23. 21:12:37

nekem is volt ilyen gyerekkoromban. valami zöld, azt hiszem hal volt az alján. nagyon szerettem, és megsirattam, amikor eltört.

Morca 2010.12.27. 14:39:34

Elvileg rá lehet bukkanni. Nekem nagy méretű, zöld bögrém volt pár éve, az alján gülü szemű cuki béka öltögette a nyelvét, amikor elfogyott a lé. Valami vásárban vettem, úgyhogy honi iparművész biztosan csinálja már...
süti beállítások módosítása