Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Átlátszó ügy

2011.04.15. 19:57 Cyr

A bloomingtoni származású, '45-ös eresztésű amerikai akrilbútor-tervező, Charles Hollis Jones ihlette  átlátszó gyerekágyban - gondolom én - még a ded is másképp ordít éjjelente. Hogy az átláthatóság mennyiben növeli a gyerek, avagy a szülő komfortérzetét, arról nem szól a fáma, az azonban vitathatatlan, hogy a hetvenes évek akrilőrülete minden különösebb nyomozás nélkül tetten érhető az áttetsző bútordarabban.

A design önmagában véve lenyűgöző, az ötletet méltányolom, azonban tettenérés után cirka fél perccel tartóztatnám le azt az elvetemült illetőt, aki előre megfontolt szándékkal ilyet tolna a gyerekeim alá.

Forrás: Nurseryworks

2 komment

Címkék: design alvás baba ágy kiságy

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr402828362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

háténimmár 2011.04.15. 23:56:08

Az én gyerekem a kórházban került születése után az ágyam mellé egy gurulós akril-teknőbe.
Én csak akváriumnak hívtam és alig vártam, hogy hazavihessem a korántsem trendi, baromira nem dizájnos, ám ellenben FA ágyába.
Maradi-e vagyok?

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2011.04.16. 08:12:13

@háténimmár: Nem vagy maradi, de valld be, vajmi kevés köze volt annak az akrilteknőnek ahhoz, hogy vitted volna haza a dedet a fészekbe, de mielőbb :)

Nekünk nem akrilteknőnk, bevásárlókocsink volt mind a négyszer. Kétségkívül az sem egy mama-rasztaló design :)
süti beállítások módosítása