Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Angry Birds házilag

2011.10.21. 12:29 felhasznalo

A gyerek az iskola kézműves szakkörén a múltkor pompomot készített, nagy örömmel mesélte, aztán örömmel vette azt is, hogy én is tudok pompomot csinálni. Bár kreativitásban máris túltesz rajtam, mert ahogy hazaért, rögtön ráapplikált a pompomot az egyik sapkájára, míg én csak úgy lógicsáztam anno velük.

De az még neki sem jutott eszébe, hogy az általa is - mint kiderült - kedvelt Angry Birds játékot is elkészíthetné pompomból. Pedig de. Nem kell műanyagból megvenni. Akár még segítenék is. Piros fonal, zöld fonal, műanyagpohár, némi ragasztó, szemek és egyéb testi kiegészítők, egy kis meló, közben egy kis beszélgetés, aztán indulhat az első menet. Hogy hány pályát él túl a szett, arra nincs ötletem, de teszteljétek le!

Forrás: Make and Takes

4 komment

Címkék: játék gyerek gép kreativ idea sk

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr13317987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

min 2011.10.22. 11:23:36

Na ez egy tényleg pofás ötlet! Garantált a röhögcsélés:-) Gratula!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2011.10.22. 16:49:24

Mármint pompont. Nem értettem, mitől lesz Pom-pom kis pé. Azért jópofa:)
süti beállítások módosítása