Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Kuckó kerti manóknak

2009.08.06. 14:28 felhasznalo

Most nem a képzeletbeli manókra gondoltam ám, hanem a mi kis manóinkra, a töpörített törpördögökre. Akik imádnak a kertben csatangolni, birtokba venni fát és bokrot. És valahogy elemi szükséglet számukra, hogy valamiféle odújuk, kuckójuk, váruk vagy bunkerük legyen a zöldben.

A qb kuckóival bármelyik haramia maximálisan elégedett és boldog lehet. Gyerekméretű, van ablakos-ajtós, sima ajtós, de még lábakon álló változat is. Különféle színekben és mintákkal lehet megrendelni, és a tetejére még fel is lehet mászni. Nekem kéne, sőt, ha lehet, lakásméretben szeretném kérni, három szobával, konyhával, fürdővel, spájzzal.

Forrás: qb

1 komment

Címkék: design gyerek kert játszóház kuckó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr451290657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsaregizsu 2009.10.24. 11:02:33

Hello! Először is megjegyezném: szuper az oldal! Jobbnál jobb dolgokat találtam már itt, de most ezt a bejegyzést nem hagyhattam szó nélkül! :-) Hónapok óta motoszkál a fejemben a gondolat, hogy jó lenne a 4 éves lányomnak jövő tavasszal egy kis játszóházat alkotnom a kertünkbe... most eldőlt! Ilyet fogok készíteni! Megmutattam a képeket a kiscsajnak is, és az utolsó, kék virágostól el van varázsolódva, de én is! Szuper kis házikó! Köszönöm az ötletet! További jó munkát, nektek!
süti beállítások módosítása