Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Etsy.com - Ne bajlódj a kórházi táskával!

2010.01.13. 10:07 felhasznalo

Nem tudom, ki hogy van vele, én bizony elég Pató Pál úr vagyok, ha határidőkről van szó. De lehet, hogy csak azért, mert akkor tudok a lehető legtöbbet kihozni egy bizonyos helyzetből, ha van rajtam nyomás.

Mivel a szülés is egyfajta határidő, én bizony a kórházi táska becsomagolását is húztam-halasztgattam - ej, ráérünk arra még alapon -, pedig az UH-s doki bő egy hónappal előbbre ígérte a gyereket, mint a kiírt időpont volt. Végül csak egy héttel előbb érkezett. De aznap, mikor megindult a magzatvíz, nekem még nem volt összekészítve a cuccom. Így aztán akkor kezdtem pakolni, mikor már a doki kiadta az ukázt, hogy irány a kórház. Utána meg még zuhanyoztam is, meg megvártuk az Embert, hogy hazaérjen, úgyhogy esetemben az orvos várt rám nem keveset a végén. Szegény.

Pedig biztos előbb beértünk volna, ha egy előre becsomagolt kórházi táskát vehettem volna valamelyik boltban. Azt mondjuk, nem tudom, hogy kiadtam-e volna érte 190 dollárnyi forintot, mert hát adni kell az orvosnak is, meg spúr az ember a gyerekszülés előtt gondolva a későbbiekre, mikor kevesebb pénzből kell megélni. De akkor is praktikus egy ilyen táska. Mert nem kell annyit rohangálni, és izgulni, hogy nem hagyunk-e ki valamit.

Mert kvázi csak a hálóingeket, a mellszívót és a gyerek hazamenős cuccait kellett volna beletenni. Mert még hajlakk is van benne, bár azt hiszem, ez lett volna a legutolsó dolog, amire szükségem volt szülés után. Meg ujjra húzható fográgicsa a gyereknek, de azt hiszem, ezzel is várhat az ember pár hónapot. Na, jó, szögezzük le, az ötlet nem rossz, de vannak benne felesleges dolgok, míg más egyébre nagyobb szükség lenne.

Ti össze voltatok már pakolva idejében? És nektek mi bizonyult feltétlenül szükségesnek? Már csak azért is, mert lehet, hogy vannak olyanok, akik még a nagy Kaland előtt állnak...

 

Forrás: Etsy.com - BabyMeBags

10 komment

Címkék: kiegészítő táska gyerek szülő anya kismama kórház praktikus tárolás úton idea etsy

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr611654209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsóborsó 2010.01.13. 14:35:17

Nekem se volt összepakolva. Ráadásul én a 37. héten csak az ultrahangra mentem épp be, ám közben beindult a szülés. A gyerek fél órán belül meg is volt. A félig összepakolt táska és a köldökzsinórvér levételhez szükséges cuccok meg otthon. :)
Az abszolút hiány nálam az elektromos mellszívó volt, nem is vettünk ilyet. Apósom ment el megvenni a második napon. :)

bóbi 2010.01.13. 14:36:15

Az ötlet olcsó, egyszerű a dm szerintem hamar rá fog érezni!
Szőlőcukor kéne még bele, hasleszorító esetleg, egy egyszer használatos fényképező, plusz pelus. Babakencéket nálunk nem vettek át, mondták, hogy kedvessanyukka, majd otthon! Ja, és stopper a vajúdási szakra???

Szőlő 2010.01.13. 15:18:45

Ó, igen, betöltve a 36. hetet nagyon tüchtig kis kórházi pakkot csináltam. Majd a 40. héten néhány nappal túlhaladva szedhettem ki mindent mert rommá gyűrődött 4 hét alatt. :D

Nekem ami kellett: Tena, nagyon sok ásványvíz, szokásos tisztálkodószerek és kórházi ruhaneműk, mellszívó.

cseresznye 2010.01.13. 16:40:56

Ne felejtsük, magyar kórház, tehát evőeszköz, pohár, wc papír nélkül félkarú óriás az ember.
Meg a papucs száraz és vizesblokkba.
És igen a Tena meg a pelus meg a sok víz, meg csoki.
Gyerekre semmi kemikália.
Egyszerhasználatos fényképező jó ötlet!

kovka · http://eladoatelek.blogspot.com/ 2010.01.14. 01:06:11

Tejbelövellést elősegítő tea/homeo bogyó.
Császárosoknak: szívószál!!!

Szőlő 2010.01.14. 08:41:53

@cseresznye: Ja igen ezt kihagytam én is, evőeszköz nagyon fontos!

Orbiska · http://borokazselyke.blogspot.com/ 2010.01.14. 10:02:34

Na már a legtöbbet írtátok, ami eszembe jutott, még esetleg egy csomag eldobható bugyi beleférne.
És mi vittünk cumit meg cumisüveget is.

T-eszter 2010.01.14. 11:24:15

papír WC-ülőke, gyermekágyas időre meg kispárna és szopipárna, anélkül minden irtó kényelmetlen sztem.
első - vagyis várhatóan hosszab szüléshez - enni-innivaló apának is :))
intimbetét, amikor már a tena fölöslegesen nagy
telefontöltő, mert úgyis annyit karattyol az ember az első napokban telefonon, amíg a kis idegen csak horkol mellettünk

T-eszter 2010.01.14. 11:27:12

A minden másban trehány énem amúgy mindkét gyerek esetén fölülmúlta önmagát, mert a 36. hétre már teljesen kész volt minden. Volt egy nagytáska, ami a köldökvérlevételes dobozzal az autóban figyelt, meg egy kissebb pánik táska arra az esetre, hogy ha Apa és a kocsi is házon kívül vannak, de nekem mégis szülnöm kell. Ebben tartottam a legfontosabb dolgokat (iratok, 1-2 Tena, 1-2 pelus, meg ami a szüléshez kell)
amúgy a babaápolási cikkek és a babaruhák szükségességét a kórház szabja meg. Az Istvánban semmit nem kaptunk, de az Imrében tilos volt saját babaruhát használni. Érdemes előzetesen érdeklődni sztem
süti beállítások módosítása