Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Ünnepi palacsinta

2010.11.30. 08:56 szuperapu

Rendszeresen szoktam a lányaimnak - reggelire vagy uzsonnára - úgynevezett amerikai palacsintát sütni. Nem szoktam sokat cifrázni, főleg nem úgy, ahogy Jim, merthogy a lényege pont abban rejlik, hogy gyors és egyszerű, de így, az ünnepek közeledtével, valahogy én is fogékonyabb lettem a dolgok cizellálására.

Főleg, ha olyan készségre bukkanok, ami nemcsak a külcsín, de a praktikum terén is ötletes. Az alábbi serpenyővel egyszerre hét darab, karácsonyi tematikájú, dombornyomott, pufi palacsintát lehet legyártani. Két eresztésből meg is van az ünnepi reggeli…

Forrás: Cool Kitchen Stuff

3 komment

Címkék: kiegészítő konyha ünnep étkezés hellókarácsony dekor csecsebecse tálalás

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr972461475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

77kavics 2010.11.30. 10:53:21

Hol lehet ilyen tuti palacsinta készítő serpenyőt kapni?

b79andi 2010.12.01. 21:00:14

Én is keresek már ilyet régóta ... de még nem találtam. Valaki tud segíteni???

szuperapu · http://szuperapu.blog.hu/ 2010.12.03. 14:40:45

Nem volt egyszerű de itt kapható: kookta.hu/webshop/product.php?id_product=308 12.500 forintos egységáron... :S
süti beállítások módosítása