Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Retró ágy a dednek

2011.01.10. 19:26 Cyr

Figyelem, emberek: jelentkezzen, akinek megvan a nagyi vitrinjéből a porcelán Bambi! Alá természetesen kézi csipke terítő dukált, ott volt a fő helyen a  térdigszoknyás libapásztor lányka, egy ágaskodó medve, esetleg valami szétterjesztett szárnyú hattyú és egy karamellszín mókus társaságában.

A hollandoknál a retró őzike most kiságyra került, engem pedig elöntöttek láttán a harminc éve feledett gyerekkori emlékek. Olyan  jólesően ragacsos savanyúcukorka és citromszörp-ízt éreztem egy pillanatra, hogy szinte láttam magam előtt közben még a hetvenes évek-beli, politúros sublót általam teljesen véletlenül összekaristolt lábát is.

Mert azt most is merem állítani: tényleg nem direkt volt és különben sem én kezdtem rohangászni. Becsszó.

 

Forrás: De Oude Speelkamer

Szólj hozzá!

Címkék: retro design ágy gyerekszoba dekor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr952574791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása