Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Karika-dobálda házilag

2011.02.10. 08:15 felhasznalo

Kedves Olvasók, én most bevallom itt, mindenki előtt: szerelmes vagyok. Joel, a kreatív apukák netovábbja teljesen elrabolta a szívem. De most tényleg, hát lehet ennyi ötletnek, igényességnek, gyerekszeretetnek és játékosságnak ellenállni? Egyértelműen nem. Ez van és kész.

Mert most is, mit csinál? Készített egy rém egyszerű, de pont ettől frenetikus karika-dobáldát. Én meg kész vagyok. Ez volt az egyik kedvenc játékom gyerekkoromban, bár olyan béna voltam benne, mint semmi másban.

Joel dobáldája meg tényleg pofonegyszerű: nem is kell hozzá más, mint erős karton, zseníliadrót és gombok. Leírás Joelnél, menjetek ámuldozni hozzá, mert van még ötlete zsákszámra. Mi meg szeressük őt együtt.

Forrás: Made by Joel

1 komment

Címkék: játék gyerek szülő apa kreativ idea sk

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr262648509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dortje 2011.02.10. 22:34:38

ez a MadeByJoel állati jó oldal!!! Köszi! A virágépítő is mekkora ötlet! Bár persze ez a karikadobálós is tök jó, és ezt még meg is tudom csinálni ;)
süti beállítások módosítása