Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Az ő lába, a te farkad, az én fejem

2011.04.18. 19:42 Cyr

Ha már múlt héten a tricerákról elmélkedtem, úgy gondoltam, erre a hétre is lehúzok  róluk és belőlük - némi képzavarral élve - valami hasonszőrt. A környezetbarátság jelen esetben újrahasznos farostlemez-használatot  takar - én pedig nem bírom ki, hogy ehelyt meg ne említsem a szörnyű valót: igen sokáig szentül meg voltam róla győződve, hogy faroslemez a helyes elnevezés.

Az ohioi székhellyel bíró Topozoo cég összerakható állatai már önmagukban is megállnak a lábukon, ám a figurák mégis - nem rázva - keverve az igaziak. Olyannyira, hogy a végén már maguk is csak színről saccolják, melyik láb-farok-fej kihez, hova is tartozik.

Forrás: Topozoo

Szólj hozzá!

Címkék: játék fogas kreativ öko

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr412832986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása