Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Mese, mese, meskete

2011.08.26. 12:51 zaphodbb

A következő posztot csak erős idegzetűeknek ajánljuk, horrorisztikus mivolta miatt. Beraknám a Képet a gyerekszobába rovatunkba, ha épp sorozatgyilkos énem nem szunnyadna mélyen. Minden kedves kezdő és haladó baltás gyilkos olvasónknak és azok gyermekeinek ajánlanám leginkább ezt a fantasztikus képet, melyen az Óz, a nagy varázsló egy teljesen újszerű átdolgozásával állunk szemben.

A cselekmény kibontakozása, ahogy a balta Dorothy arcába ékelődik, majd a szíve kitépend vala a bádogember által, igen izgalmas és felettébb érdekes értelmezése az amúgy kedves és szeretetteli mesének. Átértékeljük magunkban, a kép láttán, a "mellem délceg, fénylő ív, de sajnos nincsen benne szív" dalocskát, elgondolkodunk az élet, a világmindenség meg minden kérdéskörén és máglyát rakunk, leakasztva a gyerekszoba faláról ezt a művészeti remeket, hogy rituálisan elégessük.

18 komment

Címkék: abszurdisztán

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr963181819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abacadafagaha 2011.08.26. 19:53:04

Értékelném, ha figyelembe vennétek, hogy a blogotokat gyakran a lányommal együtt nézegetem... Szerintem ez most nem volt jó döntés részetekről.

tundesz 2011.08.26. 20:59:45

régóta olvasgatlak benneteket, és szerintem ez most egy fölösleges (ámbár meghökkentően ízléstelen "gyöngyszemet" bemutató) bejegyzésetek volt. ú

tudom, hogy néha ezt az oldalt is meg kell mutatni egy teljességre törekvő oldalon, de legközelebb csak egy link is elég talán :-) súlyos figyelmeztetésekkel előtte

tengier1 2011.08.26. 22:30:11

sztem egy nagy "0" (nulla). El kellene kezdeni más foglalkozás után nézni.

penelope garcia 2011.08.26. 23:40:14

omg
súlyos eset a "művész"

Akvyr 2011.08.27. 01:03:40

Hát, ez szerintem egy ezeréves netes képregény, és semmi több. Aki nem látott még ezer hasonló ökörséget, az nem is élt még.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2011.08.27. 01:08:27

A "művésznek" súlyok lelki defektje van. Ilyen képet ép lelkű ember ilyen magas technikai színvonallal nem fest meg. Nagyon gondos munka, a "művész" élvezetét lelhette a részletek kidolgozásában. Vajon szakorvos beszélgetett már vele? :-o Hogy egyesek semmit sem tisztelnek... :-(

Akvyr 2011.08.27. 01:17:28

Igen, kábé két percbe tellett ennél sokkal durvább Ózos képregényeket találni... ugyanúgy vannak gyönyörűek is. Nem kell többet belelátni, mint egy viccet, egymás szórakoztatására milliószám készül az ilyesmi.

one_away 2011.08.27. 09:40:21

érdekes lenne átgondolni, hogy ha szóba kerül a feldolgozás, miért az első ötlete a "művészeknek" a horror. Amúgy Óz feldolgozásra a csúcs: Tin Man. (www.imdb.com/title/tt0910812/)

[c] 2011.08.27. 14:21:47

@Gamma Leonis: Nézz egy kicsit körbe a japánok háza táján - rémmesék vs. szex, hentai etc. -, az efféle szívkitépős "gag" ott alapszint.

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2011.08.27. 20:50:47

A több nézőhöz szóló, ezért visszafogottabb japán képregényeket és rajzfilmeket kedvelem. Mostanában a Bleach szórakoztatott. A japánok profi mesemondók, ha éppen nem akarják kiélni sötétebb vágyaikat is. Láttam én is már tőlük nagyon furcsa dolgokat, de csak részleteket. A perverziók, a kegyetlenkedés nem szórakoztatnak.

Nzoltan 2011.08.29. 06:42:44

Ez most nem az Óz, hanem Doroti feldolgozása. :D

Bibécske 2011.08.29. 09:14:13

Szerintem is durva, de nem értem miért van felháborodva, az aki megnézte, annak ellenére, hogy részletesen le volt írva mit fog látni, hogy a TOVÁBB gombra nyom. Én is a kislányommal szoktam nézni, de ezt meg sem nyitottam, mert gondoltam, hogy mi lehet mögötte, ha ilyen sorok vannak leírva, hogy :

A cselekmény kibontakozása, ahogy a balta Dorothy arcába ékelődik, majd a szíve kitépend vala a bádogember által

abacadafagaha 2011.08.30. 00:10:39

@Bibécske: Kezdetben a képek kinn voltak, csak miután néhányan szóvá tettük, az után kerültek a képek a tovább gomb "mögé".

Bibécske 2011.08.30. 08:57:33

@abacadafagaha: értem, akkor nem szóltam. Bocsánat!
süti beállítások módosítása