Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Pukkanós naptár

2008.08.13. 09:59 felhasznalo


Nem tudom, ki hogy van vele, de van egy fura perverzióm. Nekem különleges élményt ad a levegővel töltött csomagolóanyagok kipukkasztása. Már-már függőnek érzem magam, de ahogy sejtem, ezzel nem vagyok egyedül.

Kedves szenvedélybeteg-társaim, ez a naptár nekünk, csak a mi kedvünkért született meg! Poszter méretű, pukkantható buboréknaptár, amelyen a napokat egyszerűen ki kell durrantani. Zseniális. Aki szeret, az rendel gyorsan nekem egy ilyet a 2009-es évre potom 50 dolcsiért.
Elkötelezett designrajongók kedvéért közöljük, hogy a naptárhoz használt betűtípus Helvetica Neue - már ha ez számít egyáltalán.
Ja, egyelőre hozzánk nem szállítanak, de a célországok felsorolása alatt ott áll, hogy ha netán kihagytak valakit – pl. szegény magyarokat -, akkor csak reklamáljunk. Tegyük meg hát, minél többen!



 
 

14 komment

Címkék: design játék gyerek szülő anya apa gyerekszoba dekor

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr18613534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

linbori · http://linbori.blogol.hu 2008.08.13. 13:25:05

Én is akajok ilyentet. A zuram javaslata: a buborékokban legyen vmi folyadék. :D

linbori · http://linbori.blogol.hu 2008.08.13. 13:27:51

Szerintem neki jó lesz sörrel is :D

santesor 2008.08.13. 13:27:57

Igen-igen! Az igazi függő hogy is bírná megállni, hogy egy nap csak egyszer pukkasszon???
Én tutira végignyomnám egy szuszra az egész évet...

kisvax · http://kisvax.blogspot.com/ 2008.08.13. 13:46:48

Jujj, ilyet én is kérek:) Mindegyikben lehetne valami apró meglepi, mint az adventi naptárban, csak ez lehetne egész évben is:D 365 napra!
Apró kis izékék, jujj, de izgi lenne!

nudlee 2008.08.13. 13:53:09

hogy?
Meglepi egy átlátszó buborékon keresztül?

Grisha 2008.08.13. 14:01:13

Szerintem mindenhova szállítanak, mert a honlapon az szerepel, hogy mi a világon mindenhova szállítunk!
Fizetni meg PayPal-lal is lehet.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.08.13. 14:07:42

amikor ausztriából meghozták nekem azelső advenkalendert nekem, dec 6.án kaptam meg, mikulásra. de asszem 10.-én már nem volt benne csoki...

Somvirág 2008.08.13. 14:14:48

Hol kell/lehet jelezni, hogy mi is szeretnén ilyet? Hogy kihagyták kis hazánkat a felsorolásból? Vagy milyen (gondolom angol) néven lehet valamilyen keresőprogrammal rákeresni? Hol kerül 50 dolcsiba? Lapozgatható?
És más: szinte csak felnőttek bolondulnak érte (vagy a gyerek nem kommentezik). De nem azt írjátok / írjuk, hogy a gyerekemnek szeretném, mindenki maga ábrándozik a pukantgatásról.

Somvirág 2008.08.13. 14:19:09

Bocsi, rájöttem :-)
Mármint arra, hol kell megnézni! Szuper, nem? Büszke vagyok magamra :-)))))

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.08.13. 14:20:55

Grisha, igazad van, most tényleg úgy van fent az oldalon, de amikor írtam a posztot, akkor még nem. Ha nagyon zavar, javítom.

Hurrá Torpedó, na igen, az adventi naptárakkal én is rendre így jártam. Sosem bírtam a meglepetéseket.

Somvirág, a forrásban található linkre kattints, ott tudsz rendelni. Nem lapozgatható, de több félét is találsz az oldalon. Az meg nyilvánvaló, hogy itten általában a felnőttek kommentelnek, legalábbis egyelőre kiskorú látogató nem adott életjelet magáról, de hogy őszinte legyek, ez az a dolog, amiért bármelyik korosztály simán megőrül.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.08.13. 14:22:13

Somvirág, gratula!:)))

Kisvax, na, igen, egész évben karácsony, mi?

Santesor, és te mivel tudsz elbánni kevésbé: a kíváncsisággal vagy a pukkantós-függőségeddel?:)))

santesor 2008.08.13. 14:38:24

Második...azt már tudom, hogy melyik nap után melyik következik :)
süti beállítások módosítása