Gyerekszoba

A környezet, ami születésünktől körbevesz bennünket, nagyban befolyásolja, milyen lesz az ízlésünk, mi magunk milyenné válunk.

KOMMENTEK

CÍMKÉK

Alkot az Olvasó 31.

2010.04.08. 14:44 felhasznalo

Húsvét még csak most volt, nálunk ma fogyott el a maradék istenkirálycsászárságos sonka, a gyerek meg reggelire megzabbantotta a maradék két főtt tojást, csak úgy, magában, úgyhogy érzésem szerint még simán aktuális, ha most gyorsban kipublikáljuk, mit küldött Virgart nekünk-Nektek. És bár van még jónéhány levél kiposztolatlanul, ez most fenti okból elsőbbséget élvezett.

"A kis tojások marcipánból vannak, és tortadekoráló tollal díszítették a lányok a segítségemmel. Ilyen tojásokat még pici koromban gyártottam a tesómmal. Akkor még más fajta volt a toll, nem száradt ki a díszítés, ezért sajnos könnyen elkenődött. Ezek a tojások tartósak voltak... már amíg be nem kapta egy-egy locsoló.

A másik képen a blogotokban látott ötletet próbáltuk meg megvalósítani, sajnos szerény sikerrel. Pontosan követttük a leírást, hogy szép sárga maradjon a tojás sárgája, a héja pedig könnyen lejöjjön, de nme jött össze. Azért megpróbáltuk kihozni a legtöbbet a dologból, és büszkén mondhatom, hogy így is óriási sikert arattak.

A vörös lencsével töltött tojás ötlete innen jött. Aztán Dana is természetesen elkészítette a húsvétos változatot. Nagyon-nagyon tetszenek ezek a színes, átlászó díszek, főleg, hogy magokkal, termésekkel töltöttek. Vannak további terveim ezzel a technikával.

Végül még egy szuper ötlet, amit a neten találtam: a színes barkák! Én végülis nem nemezgolyókkal csináltam, mert nem voltak elég élénkek a színek, hanem műszálás pomponból. Mindenkinek nagyon elnyerte ez is tetszését. A falon látható bogárkákat is én követtem el még pár éve, amikor éppen a famegmunkálás-mánia volt rajtam.

Virgart"

A képeket látva szeretném szavazásra bocsátani, hogy most hétvégén ismét inkább Húsvétot ünnepeljünk egyéb, kevésbé kellemes és kevésbé jó érzéseket keltő teendőink helyett.

Egyébként pedig - nevezzetek bár elfogultnak - nekem minden kép egyet jelent a Tavasszal, így még a lencse is fogyasztható számomra, pedig amúgy utálom. Hogy a tojáscsibékkel mi lehetett a probléma, sajnos, nem tudom, de szerintem nem véletlenül lett sikerük azoknak is.

Ti hogy dekoráltátok a lakást Húsvétkor? Leveleket ide címezzetek.

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek húsvét ünnep szülő kreativ idea sk dekor alkot az olvasó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr581903147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása